För att jag har fått jobb

Nu var det länge sedan jag skrev något här, så jag kände att det var dags nu. Vad har hänt sedan sist då? Jo, jag har vunnit över Erik i Yatzy en himla massa gånger (fast Erik har högre totalpoäng än mig), snön har hunnit smälta ganska mycket och jag har fått jobb! Har varit på introduktion på jobbet och skrivit på avtal idag. På måndag startar en veckas utbildning och sen börjar det, det vuxna arbetslivet. Eller ja, det startade väl egentligen redan idag. Känns bra hur som helst, himla skönt med ett jobb, som dessutom verkar vara bra och roligt. Jag ska sitta i kundtjänst och svara på samtal och mail, mer än så kan jag inte berätta såhär offentligt förstår ni :) 
 
Känner att detta inlägg behöver en bild, så här får ni en bild på Erik i Mantorps skatehall i lördags!