Vad tycks?

Det är ju inne med spräckt display nu så jag tänkte att jag hakar väl på då!


Näää, gick ni på den lätta? Det var en olyckshändelse. Den funkar ändå helt okej än så länge, glaset börjar dock släppa mer och mer, så i väntan på en ny telefon får jag ta min gamla telefon i bruk igen! Jag har nämligen fått order att vänta på att Nexus 4 ska släppas i Sverige och jag vill ju liksom inte trotsa experterna!
#1 - G (expert)

nej för då jädrar!

#2 - Alex

Nuuu prenumererar jag på din blogg!

#3 - Mamma

Vad har du gjort, Therese???

#4 - Therese

Wiie, va roligt Alex! Då måste jag ju börja uppdatera lite flitigare :)

Mamma: Det var redan en liten spricka i glaset och i lördags när jag kom hem från er så ramlade den ut ur min tröjficka och när jag tog upp den såg den ut sådär. Som tur är får jag en ny telefon snart om jag förlänger abonnemanget!