En förmiddag i november

Klockan är bara runt elva och jag har redan fixat färdigt för dagen med min uppsats. Måste dock skriva ett arbete till turism-kursen också som ska vara inlämnat på måndag, så nu får uppsatsen ta paus till dess. Har himla svårt att koncentrera mig dock, fastnar hela tiden vid twitter och alla artiklar om SD, Almqvist och deras idiotiska åsikter. När ska människor lära sig att rasism aldrig någonsin kommer att leda till något bra? Man behöver inte ens gå tillbaka 100 år i historien för att se bevis på detta. Brukar inte kommentera samhälleliga/politiska händelser, men gårdagens nyheter/video gjorde mig så arg! Jag säger bara; Peace, love and understanding! :)
Nuu ska jag ägna mig åt att städa lite, skriva lite på turism-uppgiften, äta mat och ikväll blir det dans igen! Wiihu!