En torsdagseftermiddag

Okej, jag är superspeedad! Dricker just nu te istället för kaffe för min kropp behöver egentligen inget koffein alls. Uppsatsen är inne på slutspurten, kulturprojektet i skolan är i full gång och snart vankas det dessutom moralfilosofitenta. Behöver jag säga att min kropp går på högvarv just nu och att mina muskler är som stenar? Men jag är glad ändå, ska bli så sjukt underbart när uppsatsen är klar! Har suttit och skrivit sen tidigt imorse och ska skicka in uppsatsen till min handledare imorgon för att se att jag fortfarande är på rätt spår. 
Min handledare från praktiken ringde idag och ville uppdatera mig på läget kring utställningen som jag skrev bakgrundshistoria till i vintras/våras. Roligt att han hör av sig och kommer ihåg mig! Fick även reda på igår att jag kommit in på en sommarkurs. Håller tummarna för att jag kommer in på en till. Vore trevligt med två stycken!
Sååå, nu måste jag bara vänta på att Erik ska komma hem, sen åka och lämna och hämta böcker i skolan, handla mat, skriva det sista på ett kapitel i uppsatsen och gå i skolan till 17:00 imorgon. Ta det lugnt och njuta får jag göra på lördag, för då får jag träffa mor och far och ena syrran och två av fem syskonbarn!

#1 - Magnus

Åh ,Therese, vad det låter spännande med allt som du har på gång, kurser och allt! Du vet att vi i lingonriset (Småland) håller alla tummar för allting som du brottas med! Du är bra!