Dublin, Irland - 21-24 Juni 2012

Hemma från Irland, men allt jag vill är att åka tillbaka. Jag vill ta med mig alla nära och kära och bosätta mig i Dublin. Jag älskade verkligen allt med den staden. Det kändes som utomlands men det gick att förstå vad alla sa, förutom de med riktigt grov dialekt då. Stämningen, shoppingen, hjälpsamheten från invånarna, maten, musiken, allt var så himla bra! 
När vi kom fram till vårt vandrarhem trodde vi dock att resan skulle bli förstörd för att hotels.com som vi bokat rum igenom gjort en överbokning och därför hade vi inget rum. Frank, som jobbade på vandrarhemmet, ringde runt till sina kontakter på hotels.com och hotels.com ringde tillslut till Andrea och efter en timme hade allt löst sig. De bokade in oss på ett fyrstjärnigt hotel mitt på huvudgatan i Dublin. Så vi gick från att ha ett litet rum på ett vandrarhem till ett stort rum på ett mer eller mindre lyxhotel helt gratis. Vi blev så paffa när vi kom till nya hotellet att vi bara stod och asgarva i hissen på väg upp till rummet. 
Och Westlifekonserten då. Den var helt magisk och den bästa jag någonsin sett! Efter måånga timmars köande så hamnade vi längst fram och var bara några meter ifrån Westlife. Har fortfarande inte smält upplevelsen så det är svårt att skriva om. Men de spelade in dvd:n och Andrea, jag, vårt plakat och flaggan blev filmade massa gånger så vi kommer förhoppningsvis att kunna se oss själva på en Westlife-dvd i höst!
 
Torsdag




Fredag - Konsertdagen














Lördag









Söndag