Första dagen i Gamla Linköping

Första dagen på praktiken är alltså avklarad och än så länge så trivs jag. Jag har fått träffa all personal, varit med på ett möte, fått en personlig guidning av ett 1700-talshus och av museerna i Valla. Jag har även hunnit få ett eget kontor med ett stort valv, ett gamalt, snett trägolv som knarrar, träbalkar i taket och utanför står det en soffgrupp i gustaviansk stil. Jag kan albsolut inte klaga på arbetsmiljön om man säger så! Jag har också fått läsa en del om Gamla Linköpings historia. Det var nog allt som hans med första dagen och jag hoppas att jag kommer fortsätta att trivas så bra som jag har gjort idag!
#1 - pappal

Låter som en kanonbra arbetsplats

#2 - Mamma

Låter som om du har haft det jättebra. Du kommer säkert att trivas. Eget kontor också!!!