Maja Ivarsson och The Sounds

 
 Jag har lyssnat på The Sounds sedan jag gick i åttan eller nian på högstadiet och jag lyssnar än, cirka tio år senare. Minns att jag såg videon till "Living in america" när den var preics ny och sedan var jag fast. Jag fullkomligt älskade låten och bandets image. Sedan dess har de hunnit släppa fem album och jag har sett dem live fyra gånger. Vad som fick mig att fastna för The Sounds var nog deras sångare, Maja Ivarsson. Hon har något helt magiskt som jag inte kan förklara. Många tycker att hon är "lite för mycket" och väldigt grabbig för att vara tjej. Men när jag ser Maja och resten av The Sounds live och när jag ser klipp från spelningar och musikvideos blir jag på riktigt helt varm inombords och känner så himla mycket kärlek till hela The Sounds och deras musik. Och det är ju inte av vilken anledning som helst som bäbisen i magen ska heta Maja om det är en tjej ;) Kolla på klippet och njut och jag hoppas att ni kan se en liten glimt av det som jag ser när jag tittar på The Sounds.