Berlin 25 april - 1 maj

Nu har vi hunnit vara hemma från berlin i två dagar så jag tänkte att det är dags för en liten bild-uppdatering. Både Erik och jag har hur många bilder som helst, men här kommer några av dem. Ursäkta bildkvalitén ibland, min kamera har gått och blivit dålig på sistone så jag behöver investera i en ny. Resan har iallafall varit helt underbar och vi har diskuterat att flytta till berlin minst 10 gånger under resans gång.  
 
Fredag 25/4 - Lördag 26/4
Åka båt halv tre på natten
 
Frukost på Alexanderplatz tidigt på lördagsmorgonen
 
Öl (självklart alkoholfri till mig) på Hackescher Markt på kvällen
 
Söndag 27/4
Olympiastadion
 
Currywurst på Alexanderplatz
 
 
Måndag 28/4
Erik ser till att vi får kall dricka på hotellrummet
 
Vi råkade visst shoppa en del
 
Tisdag 29/4
Berlin Zoo och Akvarium
 
Vi såg flodhästar för första gången. De var verkligen gigantiska och hur coola som helst.
 
Dricka- och vilopaus vid klosterruinen efter att vi hade gått runt på djurparken halva dagen
 
Mat på Hackescher Markt
 
Solnedgång över Berlin, sett från Warschauer Strasse
 
Onsdag 30/4
 
Torsdag 1/5
Födelsedagsfika på båten klockan fyra på natten! Erik fick kinderägg och var glad.
#1 - Mamma

Det ser ut som ni har haft en riktigt bra resa!