Bilder från den senaste veckan

Detta var i fredags. En Erik som fikar med mig på Ikea!
I lördags var jag hemma i Åby och umgicks med mor och far. Vi var ute och gick, åt Hälleforsgryta och bara hade det bra.
Mor, far och jag var även och tände ljus på både Ättertorps och Enebys kyrkogård. Det var ju Allhelgona.
I lördagskväll var jag tillsammans med dessa herrar hemma hos Erik och mig och lagade mat, spelade tv-spel och tittade på skräckfilm. Det var under denna kväll mina kära telefon gick sönder.
Och såhär har det (nästan) sett ut under gårdagen och idag. Egentligen ligger det 10 böcker och massa kollegieblock runt omkring mig också. Har nämligen varit duktig och tagit tag i uppsatsen. Nu ska den bli klar! Men ikväll tar jag en paus från skrivandet, ska lagom till träningsvärken från måndagens danspass försvunnit, iväg och dansa igen lite senare! 
#1 - Alex

Vilken skräckfilm såg ni?

Svar: Vi såg Chernobyl Diaries. Ingen höjdar-film, mest läskig när det hände något oförberett ibland. Annars var den rätt förutsägbar!
Therese