13 juni 2012

Jag älskar att vakna och titta ut genom fönstret för att se att solen skiner och himlen är alldeles blå! Precis så var det denna morgon. Man blir på så mycket bättre humör än när det är grått och regnar.
Jag känner mig som 14 år ungefär hela tiden för att jag ständigt påminner mig om att jag ska åka till Irland om en vecka. Förstå min nervositet som kommer infinna sig nästa onsdag. Jag kommer nog va som ett litet barn dagen innan julafton!
Imorgon kommer föresten våra nya köksluckor! Så kan jag här med utlova före- och efterbilder imorgonkväll! Tänk om det ser jättekonstigt ut med de nya luckorna, fast det kommer säkert bli skitfint och mycket mer ombonat och hemtrevligt. Det tror jag det!
Nu väntar min frukost på mig! Kaffe, två kokta, skivade ägg och keso. Mums!
Ungefär såhär tjusigt ser det ut när jag äter frukost!