Examensarbete och åter examensarbete

Jaa, det är vad jag sysslar med hela dagarna. Jag skriver klart mitt examensarbete! Det som är kvar är analysen, en sammanfattande diskussion och en del småsaker, sen är det färdigt. Ska skicka in ett utkast till min handledare imorgon och då kommer hon antingen säga "Jättebra, Therese, lämna in efter jul" eller så kommer hon säga "Neej, Therese, det här går inte". Hoppas självklart på det första! 
 
Annars längtar jag himla mycket till jul. Jag längtar hem till Åby så mycket att det pirrar i magen när jag tänker på det, haha :) Och så längtar jag till julmat. Sylta, julskinka, rödbetssallad, julkorv, sååå gott! Något annat jag längtar till är bion imorgon! Ska se The Hobbit med Erik, Gustav, Pär och Philip. Men det är imorgon det, nu ska jag äta frukost och sedan komma igång med dagens uppsatsskrivande! Heejrå!
 
Bjuder på en bild på vår fina innergård.
#1 - Mamma

Vad mysigt det ser ut, precis som det ska när vi närmar oss jul!!!